dinsdag 4 januari 2011

Verbrand!

Vandaag zijn we het grootste deel van de dag op het water geweest, met een cruise naar een onbewoond eiland, waar we hebben gesnorkeld, het koraal vanuit een “glass bottom boat” bekeken en geluierd. Ik heb nog een half uurs massage gehad, was ook erg lekker. We hadden sunblock (factor 50) mee, maar onze tere huidjes waren toch niet bestand tegen de tropische zon, ook niet bij herhaaldelijk smeren. Dus nu is het even afzien, met veel aftersun smeren en een verkoelende duik in het zwembad hier.

Het koraal en de vissen hier zijn prachtig trouwens, maar daar hebben we geen foto’s van, want onze camera’s zijn niet waterbestendig. Maar mooi was het in ieder geval en wij hebben het gezien en daar gaat het om. Ik kreeg nog een plak brood waarmee ik nog wat zebravissen met de hand heb gevoerd, waar ik gewoon tussenin zwom. Net een tropisch aquarium leek het.

Morgen hebben we niks gepland, dan gaan we wat luieren en misschien nog wat andere resorts hier bekijken. We zien wel. We zijn het besef van de tijd en datum intussen bijna kwijt.

4 opmerkingen:

  1. Lijkt me lastig om niet in de zon te komen op zo'n paradijselijk mooi strand! Of heb je al een mooi hand-parasolletje aangeschaft?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snorkelen tussen tropische vissen, mijn grootste hobby, neem een keer van je ontbijt een gekookt eitje mee, dan onder het snorkelen tussen je handen fijn drukken, moet je kijken wat er dan gebeurt? wat hebben jullie het leuk daar, geniet er maar van,moeten jullie tijd op teren, of besluiten om daar te gaan wonen? neeeeeee kom maar weer naar huis.
    veel plezier nog verder ik blijf je verhalen volgen.

    Engel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wees blij met een verbrand ruggetje in januari. Enige dat bij ons verbrandt is de rookworst in de boerenkool pan. Idyllisch lijkt me wel hoor....wit zandstrand...liggen er daar niet van die prachtige schelpen waar je de zee in hoor ruisen?
    Griep zal je op dat onbewoonde eiland niet krijgen...wij wachten hier de golf wel af.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Annet en Mathijs,
    Dat ziet er allemaal geweldig uit, nu worden we toch echt jaloers als wij ons wederom in onze dikke jassen hijsen en het ijs weer moeten weg krabben!
    Natuurlijk ook nog de beste wensen voor 2011. Geniet nog van jullie reis!
    groetjes Nico en Monique

    BeantwoordenVerwijderen